עת לומר שלום :(
לצערנו אנו נאלצים לסיים את הפעילות לעת עתה
מקווים להתראות בהזדמנויות נוספות
אם הינך רווקה - כל הטובים נשואים.
(מערכת)
אופקים

אופקים

רחוב צה"ל 5 אופקים אופקים

08-9119333

הרב דוקטור כהן הרבנית עמית הרבנית אילנה הורביץ, הרבנית פילץ, הרב צור תשל"ט כל המגזרים, מתחזקות, חוזרות בתשובה ובית יעקב. 500 פתוח לכיוון המתחזק תעודת הוראה+התמחות הוראה/ גננות/ חינוך מיוחד/ הוראה מתקנת/ תראפיה במוזיקה/ מחשבים/ מתמטיקה/ אנגלית/ גרפיקה/ הנה"ח. אסור גרביים שחורות, חולצות מכופתרות, פלפונים כשרים בלבד. ראשית הסמינר הוא בגרעין של 8 תלמידות, התלמידות היו מתחזקות בלבד. לאחר כ-10 שנים התחיל הסמינר להתפתח ולהיכנס לציבור החרדי הדרישה ללמוד בסמינר הייתה גבוהה מה שהביא את צוות הסמינר להתייעצות שסופה הייתה הכנסת בנות גם כן מבית יעקב.

הצוות התרחב כמו גם הבניין לכדי פנימייה גדולה, ומקצועות רבים.
הבנות מתארחות בשבתות אצל משפחות הקהילה,דבר זה גורם בעקיפין להתחזקות הבנות בהשפעתה של המשפחה המארחת.

יחודיותו של הסמינר הוא בפנימיה. הדבר גורם לבנות ליצור קשרים חברתיים מעולים, הנשמרים לאורך שנים.
הפנימייה היא לשנתיים אשר בסופם נבחרות חלק מהבנות למדריכות פנימייה לשנה הראשונה.

דבר נוסף המייחד את הסמינר, הדאגה לבנות אשר נשארות עדיין אחרי סיום הלימודים רווקות במציאת מקום עבודה ומקום לינה.

שמו של הסמינר גדל ממחזור למחזור הבנות עצמן ממליצות מפה לאוזן. כיום הסמינר מיועד ברובו לבנות בית יעקב הרוצות לשמוע ולקבל יותר.


אווירה נעימה מאד. ההווי החברתי חזק, אפשר להסתובב בערבים ולראות בנות על הדשא עם גיטרות שרות נוסטלגיה.

תגובות הגולשים:

עזרההה!!!!

פפפפפ -- 18/08/2014

בנות אני חייבת עזרה ממש ממש שתסבירו לי הכול על הסמינר איך הולך ? כדאי ? לא כדאי ? וכו וכו וכו אם משהי תוכל לדבר איתי ולהסביר לי באופן אישי במייל אשמח אשמח אשמח
תודה!!!!

סמינר פ33ה

שירשור -- 11/08/2014

למדתי שם ןזה אחלה סמינר שבעולם, ואין שם חוזרות בתשובה כי כולם הלכו לקהילת יעקב בנתיבות...

למינוש החצופה

יעלה חיים -- 29/07/2014

תגובת מנהל: התגובה נמחקה עקב גסות,

אופקים

מינוש -- 29/07/2014

תגובת מנהל: נמחק עקב גסות

בנות יקרות, זהירות. התמונה מורכבת

בוגרת ותיקה -- 01/04/2014

למדתי שם, מזמן. יש סכנות שבכלל לא דנים בהן כאן. אופקים זה כלי עוצמתי, לטוב ולרע. הוא מעצים לכל אחת את מה שהיא באה איתו. למי שיש נטיה להסתבך, היא תסתבך ברצינות. היו סיפורים מאד קשים שלא כאן המקום לפרטם. זה מקום שמעודד קשרים פתלוגיים בין בנות. אין אחריות מקצועית מצד הצוות על מצבים נפשיים שבנות מגיעות אליהם. מצד שני, יש מתח רוחני מאד גבוה וזה כלי חזק מאד. נכון, זו בועה, ונוחתים אחר כך בהתרסקות כואבת אל המציאות. אבל זה עדיין יכול להיות שווה. אני אישית בחיים לא אשלח בת שלי לשם. זה נראה לי מיטה אחת חולה גדולה. אבל כל אחת חווה את זה אחרת, וחשוב להבין את זה.

תחשבו פעמיים!!!!!!!

אביטל11 -- 09/09/2013

לכל הבנות שנכנסות לפה, וחושבות ללכת לאופקים, רק תעשו טובה ותחשבו 10 פעמים לפני שאתם מחליטות!!!!! וקחו בחשבון שאופקים של הסיפורים זה לא האופקים שבמציאות!!!!!! גם אני חשבתי שזה מקום שנותן לבנות לגדול מעצמם, ולא מכפייה, וכשהגעתי ראיתי שטעיתי... באמת יש שם מעלות אבל גם המון המון חסרונות, אז אל תתנו לאנשים להשלות אתכם כמו שהשלו אותי... בהצלחה לכולם

בתור אחת ששם...

אפצ'י -- 02/08/2013

אז קודם כל-תרגיעו!!!
אופקים זה מקום מדהים!!!בלי קשר לרוחניות,סתם זה מקום חבל"ז!!,חוץ מזה שיש שם צוות מהמם!שמשקיע את הנשמה שלו בשביל הבנות...,ותפסיקו לדבר על בועות וכאלו...כי זה מאד תלוי בסגנון של הבת,אם בקטע שלך אז תתחזקי,חצאיות אמצע וכאלו...ואם לא אף אחד לא רודף אחריך...,
ההפסד גולו שלך!
לכל מי שמגיע שנה הבאה לשם---המון הצלחה!!!!!!!
תהנו,ו ת נ צ ל ו ! ! !

טטית שמכיפת

שאנל -- 15/07/2013

לפי התאורים שלך אני בסגנון של אחותך... אני מנסה לדמיין את עצמי עם חצטית אמצע וזה קשההה!!! אני מאוד רוצה להתחזק אבל להאריך את החצאיות זה קשה

ציקבערית

שאנל -- 14/07/2013

התכוונתי שנרשמתי לאופקים כי שכנעו אותי להרשם לשם...

שאנל -- 14/07/2013

התקבלתי ברוך ה'..

שווה ללכת

טטית שמכייפת -- 26/06/2013

אחותי לומדת שם והיא סוג היתה עם חצאית בברך איפוד ושטויות
והיום היא עם חצאית אמצע הוא מכרה ת'איפוד אם אתם באות להתחזק כדאי לכם מבחינת חברה היא מזה נהנת "היא לא רוצה לחזור הביתה"אם קיבלו אותכם זה לא שיכול בכלל...

שאנל

ציקבערית -- 12/05/2013

למה צריך לשכנע אם נרשמת?
נמצאים שם בהחלט בתוך בועה, והסיבה הפשוטה היא שיש שם סחף ענק של התחזקות. לטובה.

אם את רגילה לצאת ולהסתובב, אין לך כ"כ מה לדאוג :) אין באופקים שום מקום שאפשר לצאת אליו. אולי חוץ מה"ברכל" המקומי :))

Helpp

שאנל -- 21/03/2013

נרשמתי לאופקים בשביל שנה הבאה שכנעו אותי מאוד ללכת לשם. אני יודעת שאופקים זה מקום מעולה והכל.. אבל זה באמת נמצאים שם בתוךך בועה וכאלה? אני פשוט נורא מפחדת אני אחת שרגילה לצאת ולהסתובב.. אז מה אתם אומרים יש לי סיכוי לשרוד שם?

לטטית שמכייפת

ציפציפ -- 23/08/2012

מה קורה? ממצב? מה את בלחץ יותר מ ר ו..... היא כבר הולכת לשם גם עם תרצי או לא. טוב שיהיה לך בהצלחה בעבודה (ועם את יודעת מי אני אז תשתקי שחברותינו לעבו.... לא ידעו זאת כולל מ.ב.)

לטטית שמכייפת

מתורבתת -- 20/08/2012

תגובה.... :-)

היי אופקים

טטית שמכייפת -- 15/08/2012

אחותי הולכת לשם שנה הבא פליז תענו לי כבר
היאנ מזה בלחץ גם אני בשבילה אבל היא מזה נשמה
למרות שאנחנו כל היום רבות אין מה לעשות ככה זה אחיות יאלה בי
אבל תגיבו לי

לבית דוידית

טטית שמכייפת -- 15/08/2012

מה הסיפור שדלך שבכל הסמינרים את מגיבה?
תגידי את לא מקרית ספר?
ניראה לי שאני יודעת מי את.
יש איזה סמינר שהוא כן נורמלי?


לבנות שלומדות בסמינר

ציפציפ -- 13/08/2012

איך הסמינר הזה? איך התקנון? קשה להתקבל לשם? אני עוד שנתיים רוצה לבוא לשם השאלה היא איך הסמינר? הפנמיה קשה? אשמח שתענו לי תשובות

לכל בוגרות אופקים

באמת -- 13/07/2012

גם אני לא צריכה להסתובב פה ברשת ולכתוב את זה .
כמה אבסורד ומגוחך העובדה שבנות בוגרות אופקים,נמצאות פה וכותבות.
אתר חרדי?מי המציא את זה ?טובל ושרץ בידו.
כל כך מדברים על אופקים.
אם הרבנית עמית הייתה נכנסת לפה הייתה בוכה שעות וימים..על איך שזה נראה,
על הסגנון דיבור.
ניחא מתחזקות שנכנסות לפה,ניחא מודרניות שנכנסות לברר מה לעשות תחילת הדרך...
אבל בוגרות?שסיימו את לימודיהן באופקים?מי התיר להן?
ותאמרו שלצורך עבודה מותר..אז מי התיר להכנס לאתרים אחרים כמו זה?חבל חבל חבל.
איפה הכרת הטוב לסמינר שלכן?מבייש ,תעשו חשבון נפש בנות אופקים הבגורות שמייעצות פה ..
באיזה זכות?בשם ה'?בשם התורה? בשם מי?
אני חס ולשלום לא באה להקניט ,כל אחד והנסיונות שלו,
ואני לא באה לשפוט ,רק קחו את זה לתשומת לבכן.בהצלחה בכל.זה פשוט זועק,הצילו.
ולכן אני לא אכנס יותר כך שגם תגובות לא אראה מסתומא.
מקווה שלא פגעתי באף אחת,זה מלב כואב נכתב.

תענו לי בקשה!!!

מלבינה -- 28/05/2012

אני חושבת על הכיוון אולי ללכת לאופקים ואני צריכה לדעת כמה עולה שנת לימודים שם?ואם יש שם מילגות? בקשה שמישהי תענה לי מהר

למישווווווווווו

מינימאוס -- 06/03/2012

היי,
הם שלחו לי תטפסים ושלחתי להם בחזרה את כל הניירת המעצבנת.....
לבינתיים הם לא קראו לי לראיון, אבל שמעתי שלאף אחת הם לא קראו, אז אני רגועה!!
אני חיייבת לדעת איך מסלול גרפיקה שם..., זה שיקול רציני אצלי, כי בסמינר שלי מסלול תקשורת חזותית (גרפיקה) זה ברמה הכי טובה מכל הסמינרים החרדיים (בנות אלי7)...., אז ממש דחוף לי לדעת איך זה שם, יש מצב שאת מבררת לי? הייתי שמחה לשמוע מימך במייל - tali222222@gmail.com

למינימאוס

מישוווווו -- 11/02/2012

זה גררררר, החלפתי ת'שם! בעיקרון אפשר לשלוח טפסים עד ט"ו בשבט, והם לא רודפים אחרי אף אחד, וגם הבנתי שהשנה הם עושים מזה סינון בקבלה! אז כדאי לך להתחיל להזיז ת'צמך אם את באמת רוצה להכנס לשם! את צריכה להתקשר למזכירות של אופקים וללחוץ על שלוחה של הרישום ולבקש ממי שעונה לך שישלחו לך טופס בפקס! הבנת?ואז זה גרדרובה שלמה לשלוח את כל מה שהם דורשים שם...(קורות חיים, למה את רוצה לבוא, טלונים של מורות , של המנהל, פספורטים וכו')וגם אז עד שהם קוראים לראיון וכו' לוקח פול זמן, אז כדאי לך להתחיל לשלוח כבר כי יש להם כל שנה הרשמה של איזה 1000 בנות והם מקבלים מתוך זה 150, ואז עוד 50 בנות בערך נכנסות ברגע האחרון עם פרוטקציה!
בהצלחה! ואם את צכה משו אז בשימחה~!

לגרררררר או לתלמידה -

מינימאוס -- 25/01/2012

אני גם מנסה להתקבל לשם, התקשרתי למזכירותץ אמרו לי להשאיר תא קולי באיזה טלפון של הרשמה, זה מספיק או שאני צריכה לבקש טפסים? ואגב, זה מאוחר מידי?
איך מסלול גרפיקה?
איך מסלול תכנות?
תלמידה - משהו מתקדם איתך?

ל"תלמידה"!

גרררררררררר -- 12/01/2012

אני מכירה אותך, את מעלותית, נכון?? אני יודעת מי את!איזה צחוקים איתך! את רוצה לבוא לאופקים? נירשמת כבר?
מקווה בשבילך שילך לך בקלות- אופקים זה אחלה מקום! אם את צריכה עזרה במשו תיכתבי, ואם תרצי אני אדבר איתך באישי! בהצלחה בנתיים, (נראלי את לא יודעת מי אני, אז אם תכתבי שוב, אני אדע שאת עדיין פה ואני אדבר איתך כבר,)יאללה ביי, והמון הצלחה!

אני לומדת באופקים,

גרררררררררר -- 22/12/2011

ונראלי שעדיין לא התחיל הרישום, אבל כדאי לך להתקשר מיד אחרי חנוכה ולבדוק ת'ענין, כי אם שולחים ת'טפסים מאוחר זה מזה מסבך, כדאי לך לעשות הכל בזמן, במיוחד שזה גרדרובה שלמה להתעסק עם כל מה שהם רוצים שתביאי שם.
אז שיהיה לך בהצלחה! ותתפללי מהיום שאם המקום הזה טוב בשבילך אז שתתקבלי! כי אין על אופקים בעולם! מקום מדהים , שמי שלא עובר ת'שנתיים האלו, לפי דעתי כל החיים שלו אחרים ממי שכן לומדת שם!
ואני מדברת מנסיון! אז מלא הצלחה!
אם את צכה משו עוד אז בכייף!

היי כולם!

תלמידה -- 18/12/2011

רציתי לדעת ממתי אני צכה להתחיל בתהליכי הרישום--טפסים,בקשות וכו ואיך בדיוק מתחילים?אני ממש טירונה בעסק.

שלום!

אוריליה -- 07/12/2011

רציתי לדעת האם משהו שמע על מכללת לומדה והאם לומדים שם משאבי אנוש?

סמינר מעולה!!

מאושרת עד הגג -- 09/11/2011

אני ניסתי להתקבל לשם ולא קיבלו אותי אבל אני יודעת שזה סמינר מקסים ורוב מי שלומדת שם ממש נהנית ויוצאת משם בנויה ויודעת מה היא רוצה מעצמה! בנות איכותיות!
ממש חבל שלא התקבלתי למרות שאני מצאתי לי מסגרת מצוינת אבל עדיין תמיד חלמתי להגיע לשם...

לגרררררררררררררררר

בקבוק -- 06/10/2011

אני שנה ה'.
שנה טובה לכל בנות אופקים ולכל בנות ישראל!!!!!!!!!!!

אני עם שירולה

גרררררררררר -- 28/08/2011

צודקת!
תכלס' כולם מדברים ומדברים, אבל מי שלא נמצא בפנים לא מבין מה באמת הולך שם! יאללה לכל השמועות והירידות, שורה תחתונה אין על המקום הזה!בנות טובות וחזקות שלא רואים הרבה!אז תרגיעו עם כל הבדיחות והקנאה...

לכל החופרות!!!!!!!

שורילה -- 23/08/2011

תפסיקו לחפור כבר, אני למדתי שם וזה אחד הסמינרים האלופים!!!!!!!!
ומי שלא למדה שם או לא הסתדרה שם וכו' אין לה זכות דיבור על המקום.

זה לא אמרתי!!!!

גררררר -- 11/07/2011

אני לא אומרת שיש ענין להשאר שם אחרי שנה ב' סתם ככה, אני שונאת ת'אנשים שחופרים על המקום ונשארים שם עד שנת קי"ט...אבל יש בנות שמגיעות לדוגמא מרקעים מאוד פתוחים או משפחות בכלל לא חרידיות וזה נורא קשה להשאר בבית בכזה מצב...זה נסיונות מאוד קשים אז אין להם בררה אלא להשאר שם...אבל אני מסכימה איתך שזה סוג של בועה לבנות שחושבות שהם ישארו שם לנצח!ואחרי שנה ב' צריך לצאת משם ולהתחיל ת'חיים:עבודה שידוכים וכו'. אבל אני כן חושבת שאפשר לצאת מישם לשידוכים ולהתחתן יפה מאוד...ולא בגלל איזה כמה חברות שלך שהתחרטו על זה כי הן לא היו שלמות עם עצמן פוסלים ת'דבר....
אגב, בקבוק,באיזה שנה את?

לגררררררררררררררר.........

בקבוק -- 07/07/2011

חבל שאת מגיבה לפני שאת קוראת מה בדיוק הלך... תקראי שוב ת'תגובה הקודמת שלי, אני הכי מחזיקה מהמקום, אבל תסכימי איתי שלהשאר שם אח"כ זה לא זה אולי את לא כ"כ תביני על מה אני מדברת אם את עדיין בפנים, אבל דברי כשתצאי, זה עולם אחר. מסכימה איתך שמי שלא אמיתית עם עצמה אז הכל רק חיצוני, אבל בינינו, יש ניסיונות ולאף אדם אין ביטוח, מובן לגמרי למה יותר קל להיות טובים שם, מסכימה איתי? בכ"א אני מאוד מעריכה בנות שבנו את עצמן באמת ובהחלט לקנא בבתים שהם יקימו בע"ה, אבל לא סותרת ת'עובדה שיש כאלו שלא תופסות נכון, תקראי לזה לא אמיתיות עם עצמם - מסכימה איתך לגמרי!!!!!!!!!!!!! הרבה הצלחה, ושתמיד תהיי שלימה עם מה שאת, מרוצה מכמה שבנית ת'צמך ו... בלי הרבה ניסיונות כשתצאי (:

אחד הסמינרים.....

shira -- 06/07/2011

איזה פינטוזיייייייייים!!!!!!!!!!!!!!

גררררר -- 10/06/2011

אני לומדת באופקים וזה מזה שטויות!!!!!!!!!!!!! כל המשפטים האלו :"חיות בבועה" "לא רואות מה הולך בעולם בחוץ" וכו'- זה פשוט שטויות! דבר ראשון, יש חופשים והם בדיוק נמצאות בעולם אז, ודבר שני, באמת מי שלא אמיתית עם עצמה ועושה רק מה שמעריכים, אז באמת כשהיא תהיה באופקים היא תהיה צדיקה כי מזה מתלהבים ותעשה מה שכולם עושים, וכשהיא תצא לעולם ששם מעריכים דברים אחרים היא באמת תרד ברוחניות ותעשה מה שהעולם מעריך! וזה בנות לא אמיתיות. אבל בנות אמיתיות שבאמת חותרות לאמת ועושות דברים בצורה פנימית הן יצאו איכותיות מאוד! ומי כמוני יודעת- אני מכירה שם מלא בנות מאוד מקרוב, איכותיות ברמות שלא רואים בשום מקום! וברור לי שהן תשארנה ככה ותתחתנה עם בני תורה אמיתיים וזה פשוט לקנא בבתים שהן יקימו!

כן האא

בננה, עוגב וחלזון -- 07/06/2011

כמו שבקבוק אמרה הבנות שם חיות בתוך בועה!!! כמה שזה נכון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה כמו גטו שם, בפנים. את לא צריכה להתמודד עם כל הקשיים שיש בעולם שם בחוץ, את בתוך חממה, מוגנת. ואח"כ כשהן יוצאות לבחוץ- אז הן צריכות להתחיל להתמודד עם הכל. הם כאילו דוחות את הרגע... כמובן שהן מקבלות כוחות וכלים, אבל בכול אופן, זה לא זה!!!! ובאמת יש הרבה בנות ש"נתקעות" עם זה אחכ. בדיוק כמו שאמרת בקבוק!!!.

טליהה -- 05/06/2011

אני מבינה שלחצי מהסמינר יש אינטרנט..כנראה הסמינר לא משוו..

בקבוק

בקבוק -- 02/06/2011

להייתי מעלותית... נדיר מאוד בנות בלי בגרויות / חוצים, אבל במידה ויש סיבה טובה באמת - אפשרי לדבר איתם, זה בני אדם שם. המון הצלחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! וטלפון של הרב' פילץ לא יעזור - היא לא עונה.

בקבוק

בקבוק -- 02/06/2011

שתי מילים על הסמינר, אני בוגרת אופקים ובא נאמר ככה: זה מקום הכי מגניב והכי טוב שיכול להיות בשביל הזמן שלו - לא מעבר. שנה א' וב' הייתי ונהנתי ותכלס' להשאר שם כל החיים זה מטופש כי שם אתה בתוך בועה ואין יותר כיף שם מלהיות טוב מה שלא כ"כ נכון לגבי החיים השוטפים שבחוץ, אז להיות שם וללמוד ולהחליט זה טוב ואני לא מתחרטת לרגע, מה שכן לא ממליצה בשום אופן לצאת לשידוכים משם - זה בועה מטורפת ויש לי חברות שהתחתנו בשנה ב' עם רבנים והיום הם מתמודדות עם דברים עצובים... צריך לדעת להתאים ת'צמך למקום שלך ולא של האחרים. sorry על הנאום זה פשוט מפריע לי החוסר מודעות הזאת גם אצל החברה שלומדות...

עזרה

הייתי מעלותית פטריותית -- 02/05/2011

האם יש מצב שיקבלו משהי בלי בגרויות או חוצים והיא תשלים תוך כדי?
למשהי יש טלפון של הרבנית פילץ?

היי

אקשנית -- 05/04/2011

זה אכן סמינר טוב וכל הזמן שכנעו אותי ללכת לשם ודי התנגדתי
כי זה ממש לא מתאים לאופן החיים שלי וכמובן לסגנון שלי..
חברותיי היקרות,בהצלחה שם,אתגעגע אליכן!!
אכן כל מי שיוצאת משם כי דוסית..
אבל זה העיקר לא? ;)

לקיצעב.. וליפו/פיפו

אלמוניתוש -- 14/03/2011

חחח.. יש לציין שהצלחתן לקרוע אותי בקשר לקלדת...:)
והשמות המוזרים שמצאתם לעצמכן...חחח

ד', למה?

קשקש -- 03/10/2010

למי ששלחה לי מייל

אילה -- 01/10/2010

תודה!!! סוף סוף.. מישהי כלבבי..

קשקש באיזו שנה את?

אילה -- 01/10/2010

לעתיד...

פיפו -- 27/09/2010

היי מה קורה?תגידי את נהנית באופקים??

אילה,

קשקש -- 26/09/2010

גם משהו זה משו..:)

יש משהו במה שאמרת קשקש

אילה -- 24/09/2010

תודה בכולאופן....

אילה חמודה,

קשקש -- 21/09/2010

הרבנית פילץ היא דוגמא ללראות,להסתכל ולהעריך מאוד ולהבין שגם בדור שלנו יש אנשים כאלו עצומים וגדולים עם כאלו רגישויות דקות..ולשמוח על הזכות הזו שיש לכם אותה קרוב כמעט כל יום וזו זכות עצומה!לשאוף להגיע רחוק ולראות מה אני במצב שלי היום יכולה לקחת ממה שהיא אומרת,לא לחשוב ממילא אני לא אהיה כמוה אז אין לי עניין לשמוע..אלא לתפוס מה זה בנ"א גדול ולקחת מה שאפשר... הרבנית לא אמרה לאף אחת לא להוציא סתם מילים מהפה,נכון?? אבל אם היא במדרגה העצומה הזו אז למה לא לראות את זה ולהתפעל ולהתפלל שגם אני אזכה לקבל עשירית רגישות כמו שיש לה?? צריך לקחת דברים בפורפורציות הנכונות ולא להתפס לכאלו דברים וכאילו להציג את אופקים כ"כזה". ואגב, מה זה בכלל קיצוניות? הרי אם הדברים כתובים בתורה או לפי רוח ההלכה זה מה שה' דורש מאיתנו..לא? וזה מה שאנחנו בעצם רוצים, לעשות רצונו..לא? אופקים לא דורש מעבר...להיפך תתקרבי קצת לרבנים,לרבנית עמית, לרב צור ועוד הרבה, ותראי איזה ראש בריא וישר יש להם..איך חשוב לרבנית עמית שבנות תראנה מטופח ויפה ולא מוזנח ומזולזל...באמת, זה ראש קטן ומצומצם להגיד "קיצוני" ואם עדיין קשה לך עם הרבנית פילץ, לא נורא בעז"ה זה עוד יבוא ועוד תראי את הדברים היפים...והכי חשוב צריך להזהר מאוד בדיבורים ולא לקרר אף אחת...מקווה שהבנת אותי והלוואי שהועלתי. בהצלחה:) 

קשקש!

אילה -- 21/09/2010

יש משהו במה שאת אומרת אבל בכול אופן אי אפשר להתעלם מהעובדה שהכל נעשה בצורה קיצונית!!! אני פוחדת מהקיצוניות הזו זה לא נורמלי!! וברור שאני גם רוצה להתחזק וכו', אחרת באמת לא הייתי באה לשם, אבל לא חשבתי שזה עד כדי כך, הרבנית פילץ לדוגמה, קראה שמות בשיעור ושאלו אותה באיזה אות היא אוחזת ואז במקום לומר את האות היא אמרה פסוקים שמתחילים באותה אות, כאילו לא להוציא "סתם" מילים מהפה, ועוד כל מיני דוגמאות קיצוניות כאלה, וגם דברתי עם בנות משנה ב' ונבהלתי! הלוואי ואני יצא צדיקה וכל זה אבל לא בצורה קיצונית שכזו!

בוגרות אופקים אל תתרגשו מהסטיגמות של הבחורים

חני24 -- 19/09/2010

בנות אופקים, אל תתרגשו מהסטיגמות של הבחורים על אופקים. אין טעם גם לשכנע אותם להבין שהסמינר כזה גדול ומגוון עם המון סגנונות כך שזה כזה טיפשי להיצמד לסטיגמות.אני וחברות שלי עוברות את זה כל הזמן ולא רק הסטיגמה של בנות "חניוקיות" אלא עוד כל מיני המצאות למשל: בנות מאופקים לא רוצות להתחתן (ברור.. לכן הגיעו לפגישה...) בנות מאופקים קובעות עניינים רוחניים בבית ועוד ועוד המצאות וכמובן הם רואים בתור מצוה להוסיף כמה בדיחות קרש ששמעו מהחבר שבן דוד שלו נפגש עם אופקימית...

הי

קשקש -- 18/09/2010

למדתי שם.. ואילה-אני מסכימה עם לעתיד- בכ"א מה שא ני זוכרת ויודעת שאף אחת לא משועממת לעשות דברים חיצוניים..א"כ בשביל מה היא באה לאופקים? להרשים היא יכולה במקומות אחרים ובגדול לא חבל על המאמץ להגיע עד אופקים..?ואם בכ"א יש כאלו הם לא מחזיקות מעמד הרבה זמן..כולם שואפות לאמת וגם אם כרגע זה נראה עדיין חיצוני זה עדיין מעלה גדולה-את המשפט"אחרי הפעולות נמשכים הלבבות" לא אני ולא את המצאנו... :"איזה אטרף להתחזק.." מה בדיוק אמרת בראיון? שהגעת כדי לגלוש סקי?! תודי לה' שאת נמצאת במקום שיכול לתת לך פוש גדול לעשות באמת את רצון ה' ומי שבריאה בנפשה ורוצה באמת את האמת ולא למצוא איפה הקיצוניות והנרוויום מוצאת את האמת והולכת איתה עד הסוף ומקימה בסופו של דבר בית של תורה אמיתי ושמח עם השקפה ברורה ויציבה..מנסיון..ואני מאחלת לך בעז"ה מכל הלב שתגיעי לאמת הזו.. סליחה על ההתקפה פשוט קשה לי לשמוע מילים שכאלו מבנות שהולכות לאופקים ולא ממש נשמע שהמטרה הראשונה שלהם זה לקבל...כי זה דבר ראשון- לפתוח את הלב ולא לבוא מנקודת מבט בקורתית..ולא רק באופקים-בכל מקום..שיהיה הרבה הצלחה:) ושנה טובה ומאושרת

אני לא מגזימה

אילה -- 18/09/2010

כולם שם רודפות אחת אחרי השניה כדי לקבוע חברותות וכל מיני כאלה, ומי שלא בטרנד של ההתחזקות לא נחשבת בכלל.. חחח הלוואי על כל הסמינרים בישראל ככה..
אבל אני חושבת שעכשיו הרבה נובע מחיצוניות ולחץ חברתי, בהמשך זה יבוא מנקודה יותר פנימית.

אוהו.לא להגזים!

לעתיד -- 16/09/2010

בנות לא עושות דברים רק מחיצוניות...אני עדיין בהלם ממלא בנות ממש צדיקות ששם!!!איכותיות באמת!לא בחיצוני בכלל!!!אבל כן יש אחוז מסוים של בנות שאולי עושות כדי להרשים...ודואגות לנסות לחנך את כולם.זה קטע ממש מעצבן, ההערות של שנה ב' לנו(שנה א')הקטע הזה ממש עצבן אותי!"אסור לדבר בביהכ"נס","אסור לשבת על הרצפה, זה לא מכובד" ועוד מלא משפטים מעצבנים!!!!!
אבל לא נורא...משתדלים להתעלם!

או או או

אילה -- 15/09/2010

שנה א' איזה אטרף להתחזק!! (עכשיו בתחילת שנה-אלול) זה לא פנימי בכלל זה רק חיצוני. יש כאן תחרות מי יותר צדיקה, ובנות עושות דברים רק מחיצוניות. לא ככה תיארתי את זה.

סמינר אופקים גם בפייסבוק...

ציקבערית -- 14/09/2010

http://www.facebook.com/?ref=home#!/group.php?gid=115775117783&ref=ts

לנבנב

לעתיד -- 08/09/2010

אני בכיתה שלך!!!!!!!!את בא-3'?????????

מצחיק!!!!!!

לעתיד -- 07/09/2010

כמה סגנונות של בנות!אוהו!מלא איזורים מלא בתי ספר!מדהים לראות איך כולן כ"כ שונות ומסתדרות יחד!
קשקש, נבנב, אתן לא לומדות שם?

היי

קשקש -- 07/09/2010

איך באמת?

צחוקים בדירה שלנו....

לעתיד -- 06/09/2010

לא תיארתי ככה את אופקים...בסוף אנחנו שם!
איזה קטע!

בהצלחה לכולם!

someone1 -- 24/08/2010

לכל אלו שבאופיקים-המון המון הצלחה!
תצליחו ותהנו ותפרחו, ושתהיה לכם האקלמות קלה.

אני גם מגיעה יחסית לבד...

לעתיד -- 20/08/2010

כמעט כולן מגיעות לבד או מכירות בת או שתיים...יש בכל שכבה בערך 150 בנות נראה לי ממלא מקומות, כך שזה יוצא שבנות מגיעות בבודדות...

לנבנב

קשקש -- 16/08/2010

באמת לא קל להגיע לבד... אבל מהר מאד בעז"ה נכנסים לעניינים..
שיהיה הרבה בהצלחה!!

לקשקש

נבנב -- 16/08/2010

תודה רבה=)עזרת לי מאוד
ואממ לא אין לי מישהי שאני מכירה שם כי אני באה מרקע דתי רגיל לא חרדי אז אני לא מכירה אף אחת=)


=)תודה..

לנבנב החמודה!

קשקש -- 16/08/2010

את לא מכירה משהיא שלמדה או לומדת באופקים לשאול את כל השאלות האלו? אבל בשמחה- יש מכונת כביסה ומייבש ואפשר לכבס בתשלום של 5 ש"ח כל מכונה..בכל דירה יש מגהץ כך שב"ה אפשר גם לגהץ. חוץ מארוחת צהריים ולחם שאפשר לקחת חופשי כל אחת צריכה לדאוג לעצמה לבוקר וערב, הברכל קרוב לסמינר ובהפסקות ואחרי הלימודים אפשר ללכת לקניות..חוץ מבגדים ואוכל כדאי גם להביא מנורת לילה, ואם את לא רוצה להשתמש בכלים במטבח שכולם משתמשים -סיר, מחבת כוסות וכו' אז גם זה כדאי..אבל הכל צריך להיות חדש לא מכניסים שם כלים משומשים... אם יש לך עוד שאלות בשמחה:)

בקשר לדירות

נבנב -- 16/08/2010

רציתי לשאול איך מסתדרים שם?
כאילו יש מקום לכבס את הבגדים לגהץ וכאלה? כי נמצאים שם שבועיים ...
וצריך להביא משהו מיוחד לשם חוץ מבגדים וכאלה?
ועוד משהו בקשר לארוחת בוקר וערב איך דואגים לזה(יש מקרר?)?
נותנים לנו לצאת מהמכללה וללכת לקנות איך זה הולך?

תודה=)ובהצלחה לכולם

לעתיד

פיפו -- 15/08/2010

אוקי זה לא את מהראיון...
איזה סימן אני יתן לך??.

אפשר לומר שאני חרדית........

לעתיד -- 14/08/2010

אני לא אמריקאית, והייתי בראיון עם דוסיות מבני ברק,אז לא נראה לי שאת קשורה לענין?לפי מה החלטת שהייתי איתך בראיון?????הייתי ביום ראשון בראיון (אני לא זוכרת ת'תאריך)אם זה עוזר לך!
איך אני אזהה אותך מחר?תני לי סימן...

לעתיד

פיפו -- 13/08/2010

תגידי את אמריקאית??
ניראה לי שהייתי איתך בראיון..

לעתיד

פיפו -- 13/08/2010

גם אני הולכת לסייעות...
את חרדית?מתחזקת.???
אני ניסתי לשלוח לך למייל ולא הצלחתי ...

הם מקבלים את כל הסגנונותתתתתת

לעתיד -- 12/08/2010

לפי דעתי הם דווקא כן רוצים שיהיה את כל הסוגים, לכן הם מקבלים גם מתחזקות וגם חרדיות,
אבל בינינו החרדיות שבאות רובן לא כזה בתלם, ויש להן סיבה טובה מאחוריהן למה הן באות, ואופקים לא מקבלים סתם בנות חרדיות שרוצות שינוי אוירה וכו'...
הם מאוד חופרים לבנות החרדיות מבתים סטנדרטיים למה הן מגיעות לפני שהם מקבלים אותם...עד כמה שידוע לי...ועד כמה שראיתי את זה בשטח!(מהראיון שלי לדוג')

כן אני באה ביום ראשון

לעתיד -- 12/08/2010

לפיפו,אבל איך תדעי שזאת אני?!ואיך אני אדע שזאת את? אין לי מושג איך קוראים לך,איך את נראית וכו'
אני הולכת למגמת סייעות, וכן לאנגלית, ואת?
אולי תשלחי לי אימייל באישי?בא לך?
ונראה לי שהמבחנים לא קשים כ"כ,במיוחד אם זה מתאים לך אין להם ענין להכשיל יש להם ענין לראות אם את מתאימה!

לנבנב

קשקש -- 12/08/2010

אופקים הוקם מלכתחילה לבנות בעלות תשובה ומתחזקות במטרה ללמוד ולהתחזק ולהקים בעז"ה בית של תורה עם כל מה שזה אומר. בשנים האחרונות אופקים נהיה מן מודה כזו שבנות מסמינרים שרוצות קצת שינוי או גיוון או אולי להתרחק קצת מהבית ולהיות יותר עצמאית ובאיזשהוא מקום האפקט של הסמינר קצת השתנה בגלל הבנות האלו (כמובן שיש הרבה שבאות ג"כ מסמינרים ע"מ להתקדם ולהתחזק) לעומת זאת הבנות שמגיעות מדתי לאומי פחות רוצות לבוא כי הם שומעות שהרוב חרדיות מבית ובעצם למטרה שלהם הסמינר הוקם. לכן כמובן שהסמינר מעדיף בנות מתחזקות (שבד"כ הם אלו שעושות את השינוי הגדול) על פני בנות חרדיות. היום המציאות היא שלכולם יש מהיכן להתחזק ולא תמיד הסמינרים נותנים מענה עמוק יותר לבנות שמחפשות את זה ולכן אופקים זו הכתובת..מקווה שהסברתי את עצמי...

 

לנבנב

קשקש -- 12/08/2010

רגע, זה סמינר של חרדים נכון?

נבנב -- 12/08/2010

ראיתי תגובה של מישהי שהם רוצים להחזיר את אופקים למה שהייתה ולא לקבל בנות מבתים חרדיים. אבל זה מקום חרדי אז הם צריכים לקבל בעיקר בנות מבית חרדי לא?
אשמח אם מישהי תוכל להסביר לי=)

לפיפו

קשקש -- 12/08/2010

כמיטב ידיעתי לא נבחנים על קודש ודקדוק(על זה יש לך שנתיים להבחן..) יש ראיון אישי עם הרכזת ואם אני זוכרת נכון שאלון למילוי בעיקר להכרת האישיות...לא בודק ידע אלא האם האופי והיכולת מתאימים.. בהצלחה:)

לקשקש

פיפו -- 11/08/2010

איזה סוג מבחנים יש בחנ"מ או בסייעות ??קשה??
ונבחנים גם על קודש?או דקדוק?

לקשקש

פיפו -- 11/08/2010

איזה סוג מבחנים יש בחנ"מ או בסייעות ??קשה??
ונבחנים גם על קודש?או דקדוק?

לקשקש

פיפו -- 11/08/2010

איזה סוג מבחנים יש בחנ"מ או בסייעות ??קשה??
ונבחנים גם על קודש?או דקדוק?

לעתיד

פיפו -- 11/08/2010

אני בערך מאזור אשדוד והסביבה אני באה ביחד עם ילדה אחת
וזה לא ממש עוזר לי...
ואני חרדיה אההה מתחזקת ואת???
את באה ליום ראשון???מעניין איך נפגוש אחת את השניה..?.?
לאיזה מגמה את הולכת?
בהצלחה מאמי=]

לקשקש

נבנב -- 10/08/2010

תודה רבה=)

לקשקש

נבנב -- 10/08/2010

תודה רבה=)

לנבנב

קשקש -- 10/08/2010

אם את מעוניינת בהוראה כוללת או גיל הרך בעז"ה לא תהיה לך בעיה להתקבל...והמבחנים לא קשים...בהצלחה:)

מבחני כניסה...

נבנב -- 09/08/2010

מישהי פה יכולה לומר לי באיזה רמה המבחני כניסה כי אני ממש לחוצה לגבי זה..

צריך ללמוד או לדעת משהו או שזה סתם כאילו בלי ללמוד?(במקצועות של הגיל הרך וחינוך כולל)...

לפיפו

לעתיד -- 09/08/2010

פיפו, מאיפה את???את מגיעה לבד לגמרי?ממש?

אני מאזור דרום=)

shirel -- 08/08/2010

מאיזור ירושלים...

לעתיד -- 08/08/2010

לא בדיוק מירושלים אלא קרוב לשם.
מאיפה את?תמיילו ונראה מי אתם...ככה נבוא חבורה שלימה...
מאיזה ביה"ס את?את חרדיה?

פיפו -- 08/08/2010

גם אני הולכת להיות שם לבד....
מאיזה אזור את מגיעה??

אני

shirel -- 08/08/2010

אני גם יהיה שם שנה הבאה ולא מכירה אף אחת=)

חדשה פה!!!!!!

לעתיד -- 08/08/2010

אני סימתי השנה יב' ושנה הבאה בעז"ה אני הולכת למכללת אופקים....
אני לא מכירה אפילו בת אחת וזה קצת מפחיד אותי למרות שאני די חברותית....
יש פה מישהי שהולכת שנה הבאה שהיא גם לבד?
או מישהי שלמדה שם ויכולה להרגיעני?
תודה

אדם מיוחד -- 22/07/2010

האמת היא...

קשקש -- 18/07/2010

אופקים הוא מקום מצוין, מחזק ובונה למי שזו מטרת העל שלה
ולא- חיי פנימיה,חברה, מקצוע וכו'- כל זה כמובן חשוב אבל מגיע אח"כ ובתור צ'ופר... כיום זה לא משנה מהיכן את באה אלא מה השאיפות שלך, יכולה להיות בת חזקה שמגיעה מסמינר מאד חזק ולצאת מאופקים במקום הרבה יותר גבוה ממה שהגיעה ולעומת זאת בת שמגיעה מאותו מקום ומצטרפת לחברת השוליים שם (שכמעט ואין אגב) כי זה מה שהיא חפשה מלכתחילה...ואותו דבר להיפך- בת יכולה להגיע ממקום פתוח ולהשאר באותו מצב אחרי שנתיים..כי הכל תלוי ברמת הרצון והנכונות להשקיע, להתקדם ולהשתנות באמת...

הייייי....

נעה -- 13/07/2010

תגידו, יש בסיס לדיבורים על כך שרב הבנות הטובות שבאות לאופקים- מתדרדרות
ורק אלה המתחזקות או בעלות תשובה עולות שם ובאמת מתחזקות?

צופיה,

ציקבערית -- 30/06/2010

אולי תגידי מה המשותף?....
למה את חושבת שיש משו דומה?

מי שיודעת-

צופיה -- 22/06/2010

מה ההבדל ביןסמינר "אפיקי דעת" לסמינר אןפקים

סומוואן

ילדונת -- 12/05/2010

ממש לא נכון מה שמכרו לך!!
אני עצמי בוגרת הסמינר ואני יכולה לומר לך בוודאות שרוב הבנות בכיתה שלמדתי הינם מבתים חרדים וטובים,
יתרה מזאת למדו איתי בנות של רבנים מוכרים.
כך שאם את חוששת מטיב הבנות את יכולה להיות רגועה.

אני באמת מפוחדת.

someone1 -- 11/05/2010

אני מפחדת כולי משטיפות מוח, אבל מצד שני אני באמת רוצה להתחזק.

ושתי שאלות נוספות:
הבנות כולן מגיעות מבתים חרדיים רגילים (אני מתכוונת בכיתה של הבנות שבאות מסמינרים)? כי תמיד אומרים שהבנות שמגיעות לשם בד"כ באות מבתים מקולקלים וכדו' (לא שאכפת לי, הבית שלי בעצמי לא משהו, אבל סתם מתוך התעניינות).
וגם-המורה שלי אמרה לי שכל מי שמגיעה לשם יש איזה סיפור סביבה ויש סיבה שבגללה היא באה חוץ מהקטע הרוחני והיום זה כבר לא כל כך ככה, ולרוב הבנות יש סיבות של משפחות הרוסות וכו' שבגלל זה הן באו לשם-כי הן היו צריכות פנימייה. וגם היא אמרה לי שלבנות מאופקים אחר כך מאוד קשה בשידוכים. למה זה ומה ומתוך כל הדברים האלו מה נכון?

הו ועוד שאלה-באיזה מצב רוחני רוב הבנות מגיעות? הרוב מגיעות כבר מיוסדות באמונה ורק באות לצורך חיזוק או שהן באות בלי כלום ושם בונים הכל? מה בערך הנורמה שם במצב ההתחלתי? (ואני שוב מתכוונת לבנות שבאות מהמקומות החרדיים).

ליפו,

ציקבערית -- 05/05/2010

מצטערת איתך..
חבל.

לאן תלכי?

ציקבערית..

ליפו -- 05/05/2010

זו אני זוכרת אותי..
רציתי להגיד לך שהיה לי היום ראיון באופקים..אבל למרבה הצער לא התקבלתי..
הבנתי מהם שהמגמה שלהם לקהחזיר את אופקים ליושנה כלומר לא לקבל בנות מבתים חרדיים..-ואני מבית חרדי אז לא התקבלתי..

-מנסיון!- רק תזהרי

אילה -- 03/05/2010

מהקיצוניות, כי אין ספק על זה שזה סמינר קיצוני, וגם על ה"פולחני אישיות" שמסתובבים שם.
זה לא נורמלי!

סומוואן,

ציקבערית -- 03/05/2010

את נשמעת ממש מפוחדת!!
אני בוגרת הסמינר, לשאלתך.
הסמינר מתאים לבנות מכל הסוגים. הוא נועד במקור לבנות שרוצות להתחזק.
לא עוברים שם שטיפות מח. כל אחת מבררת את הדברים שהיא מסתפקת בהם. יש ויכוחים, יש הרצאות. כל אחת משובצת בכיתה שמתאימה לה. בת מאולפנה לא תשובץ עם בת מה"חדש".
שומעים, מקשיבים, מתווכחים, דנים בצורה מכובדת, יש אפשרות לשיחות פרטיות עם הרבנים/הרבניות, וכל אחת מבררת לעצמה.
מי שבאה לאופקים בעצם מצהירה שהיא רוצה לצאת מכאן שונה. אין עניין לעשות שרירים.
ואחרי ששומעים דברים נכונים, מתיישבים על הדעת, אז הולכים לפי זה.

כל העסק שם-

someone1 -- 30/04/2010

זה לא פשוט שטיפות מוח וזהו? איך בנות שלא היו עם השקפות נכונות פתאום הופכות בבת אחת לפרומריות? מלחיץ אותי עצם המצב הזה שבנות הולכות לשם בצורה מסויימת ויוצאות משם עם דעות מאוד מוגדרות (אולי יותר מדי). אולי ההתקדמות שלהם לא באה מהם באמת אלא פשוט בגלל שהן שומעות ושומעות בלי הפסקה הן נכנסות לשוונג כזה ובכמעין היפנוט כזה הן הופכות להיות מה שהסמינר מתווה להם. זה כמו שאחרי הרצאה מאוד טובה אני מייד אומרת שאני רוצה להתקדם, אבל אחרי קצת זמן שעובר ההרגשה הזאת עוברת ואז אני יכולה לראות שהרצון להתקדם הוא באמת שם, אבל יש עוד דברים בדרך שמפריעים להתקדמות, ואם הייתי שומעת ברצף עוד הרצאה ועוד הרצאה הייתי נשארת כל הזמן במצב הזה של ההתלהבות הראשונית, אבל לא באמת מטפלים ככה בבעיות מהשורש, ומה קורהא אחרי זה? אחרי שיוצאים מהחממה הנהדרת הזאת שנקראת "אופקים"?

למתלבטת

פסיס -- 29/04/2010

תשמעי לכל אחד קשה לעזוב את הבית לכל מקום,נכון?אבל אם זה מאד חשוב לך-תנסי להתגבר .אחרי כמה זמןמתרגלים וזה גם עוזר להתנתק מכל מה שטוב להתנתק ממנו ובכל מקום יש את האנשים שלא מיישמים את המטרה של המקום השאלה למי אתה רוצה להתחבר ובקשר לפן הלימודי -מתרגלים-כמוני-עם קשיי קשב וריכוז אני פשוט מתרגלת לאט לאט וכל זה שווה ובקשר לצד החברתי כל אחד פחות או יותר מוצא את החברה שלו בכל אופן תבררי על הכל באופן פרטי אבל תעשי מאמצים כי זה שווה לכל החיים באמת1 מכל הלב!

למתלבטת

פסיס -- 29/04/2010

תשמעי לכל אחד קשה לעזוב את הבית לכל מקום,נכון?אבל אם זה מאד חשוב לך-תנסי להתגבר .אחרי כמה זמןמתרגלים וזה גם עוזר להתנתק מכל מה שטוב להתנתק ממנו ובכל מקום יש את האנשים שלא מיישמים את המטרה של המקום השאלה למי אתה רוצה להתחבר ובקשר לפן הלימודי -מתרגלים-כמוני-עם קשיי קשב וריכוז אני פשוט מתרגלת לאט לאט וכל זה שווה ובקשר לצד החברתי כל אחד פחות או יותר מוצא את החברה שלו בכל אופן תבררי על הכל באופן פרטי אבל תעשי מאמצים כי זה שווה לכל החיים באמת1 מכל הלב!

מקום ששומר עליך!

פסיס -- 29/04/2010

מכל הבחינות! רוחניות וגשמיות

פסיסי שווה

פסיס -- 29/04/2010

איזה אבא טוב הרב כהו

פסיסי שווה

פסיס -- 29/04/2010

איזה אבא טוב הרב כהו

מתלבטת.

someone1 -- 29/04/2010

אני מתלבטת האם ללכת לאופקים. אומנם עוד לא בהזמינו אותי לראיון ושלחתי טופס מאוחר ואני בספק אם יקבלו אותי, אבל אם יקבלו אותיאני בכלל לא סגורה אם ללכת לשם. אמרו כאן בכמה תגובות שהמקום מתאים רק לבנות מסויימות וזה לא מתאים לכל אחת. תוכלו לפרט קצת? מה הכוונה שזה לא מתאים לכל אחת? זה מתאים רק לבנות חברותיות מאוד? לכאלו שיכולות ללמוד נון-סטופ? מה בדיוק הדברים שהופכים את המקום לכל כך |מסויים" יותר משאר הסמינרים?

וגם אמרו לי שהיום יש הרבה בנות שבאות למקום רק בשביל הפנמייה ולא באמת בשביל להתחזק. זה נכון? וגם סתם כך-מה בדיוק האוירה שם? אוקיי, חמימה ונעימה וכו', אבל זה לא ~נורא~ קשה להיות רחוק מהבית ולהתנתק? במיוחד אם אני טיפוס ביתי?

אשמח לתשובות מבנות משם.

ועוד שתי שאלות:
1. כל אלו המגיבות פה הן בוגרות הסמינר?
2. אלו הנרשמות לשנה הבאה לאופקים-מאילו סמינרים אתם?

ריקו

rikoooooo -- 14/04/2010

אוקי תודה רבה רבה!

RIKO

אילה -- 09/04/2010

בעקרון נראה לי שעדיין את יכולה לנסות להירשם, תנסי מה אכפת לך??

ואווו אילה תודה לך זה עזר לי מאוד !

riko -- 08/04/2010

רק יש לי עוד שאלה קטנה הבנתי שהיסתיימה ההרשמה לסמינר אני יכולה עדיין לנסות להפעיל פרוטקציות האם זה יעזורליזיז משהו או שהם קשים?

אילה -- 06/04/2010

גם הבחורות המודרניות שם הם לא כאלה מודרניות... וחוץ מיזה בהתחשב בעובדה ששלוש חודשים אחרי תחילת השנה (בערך...) כולן מחליפות את המלתחות, ומנקות לעצמם ת'ראש.... אז ככה שלא נשאר מבחר רב מידי....
- אין תנאי קבלה מיוחדים, צריך בגרויות/חוצים, ציונים טובים, צריך להראות נכונות להתחזק.. ולא סתם לבוא ולמרוח כמה שנים בעיר קטנה ושוממה כאופקים...
אין תנאי קבלה מיוחדים..
בהצלחה לך! =]

ריקו

riko -- 29/03/2010

היייייייייייי רציתי לדעת מה תנאי קבלה לסמינר זה מממשששששש דחוף לי אשמח לתגובה...

ריקו,

ציקבערית -- 24/03/2010

יש בסמינר בחורות מאד מודרניות. בהחלט.

מה תנאי קבלה של הסמינר?????????

riko -- 23/03/2010

האם הסמינר מטעם לבחורות מאוד מודרניות??? אשמח אם מישהי תעני לי זה ממממממש דחוף

ליפו,

ציקבערית -- 14/03/2010

אין לי מושג מה הפער. כל פעם זה שונה.
מה שואלים? איפה אחים שלך למדו? למה את באה לאופקים? מה תרצי ללמוד? לא זוכרת כ"כ... אלו השאלות הזכורות לי..

ציקבערית..

ליפו -- 12/03/2010

מה קורה?
קיבלתי ת'טפסים..ויש לי כמה שאלות??
מה יכול להיות הפער בין שליחת הטפסים להזמנת ראיון?
מה זכור לך ששאלו אותך או אחרות בראיון אם אני באה מבית חזק?
אשמח לתשובה בהקדם!!

בקשר לפרא רפואי-

ציקבערית -- 06/03/2010

כבר כתבתי הודעה בנושא. תגלגלי למעלה ותראי.

פיפו,

ציקבערית -- 06/03/2010

אני כבר מרגישה בערך המזכירה של אופקים....
חינוך מיוחד- יש ימים קשים ויש פחות. יש ימים שאפילו לומדים עד 9.. אז אל תשאלי על ימים קצרים. כי אין.
בנוסף- בשנה א' יש פעמיים בשבוע פר"ח.
ובשנה ב'- יש חבצלת- שזה ילד או ילדה שעליהם עושים את הסטז'. פעמיים בשבוע גם. וצריך להכין לו ממש שיעורים כמו מסירת שיעור רגיל. בנוסף לצפיה ולמסירת שיעורים הרגילים בימי ראשון. (שזה נעשה בכל מיני מקומות בארץ..)

פיפו,

ציקבערית -- 06/03/2010

אני כבר מרגישה בערך המזכירה של אופקים....
חינוך מיוחד- יש ימים קשים ויש פחות. יש ימים שאפילו לומדים עד 9.. אז אל תשאלי על ימים קצרים. כי אין.
בנוסף- בשנה א' יש פעמיים בשבוע פר"ח.
ובשנה ב'- יש חבצלת- שזה ילד או ילדה שעליהם עושים את הסטז'. פעמיים בשבוע גם. וצריך להכין לו ממש שיעורים כמו מסירת שיעור רגיל. בנוסף לצפיה ולמסירת שיעורים הרגילים בימי ראשון. (שזה נעשה בכל מיני מקומות בארץ..)

צקבערית

פיפו -- 06/03/2010

היי מה קורה?
תגידי החינוך מיוחד קשה??
וכל יום ממש לומדים עד 8?או יש ימים קצרים ?
אהה וזה מעניין נכון?ומה ההבדל לפרא רפואי?
ומה עדיף?
תודה על כל התגובות שלך זה ממש עוזר לנו!!

ליפו,

ציקבערית -- 04/03/2010

למדתי חינוך מיוחד.

זבת חוטם, (חוטם בט', לא בת')

ציקבערית -- 04/03/2010

אני לא שמעתי על הסיפור הזה. אבל מה שכן, אני יודעת שבשנה שלי היו מלא בנות מאפיקי. תשאלי את ההנהלה שלך על השמועה הזו. או בנות מאפיקי שהלכו לאופקים שנה שעברה.
המסלול של מחשבים רציני מאד, ויש בנות שאח"כ הולכות לעשות תואר בלוסטיג.
ישנה אפשרות לסבסוד. על זה מדברים עם הרב כהן והרבנית עמית.
תנאי המגורי- נסבלים בערך. תחשבי לעצמך אם את יכולה לגור עם 4-5 בנות בחדר, ו-15-20 בנות בדירה. ההוויי כיף. תסתכלי בהודעות קודמות.

יחס!

זבת חותם -- 04/03/2010

אני לומדת בתיכון"אפיקי דעת" בירושלים, יש בתיכון שמועה כבר כמה שנים ע"כ שאופקים ו"אפיקי דעת" עשו הסכם כלשהי והוא- שאופקים לא יקחו בנות מאפיקי, הסיבה לכך ברורה, המנהלת שלי לא רוצה שבנות יעזבו. כך שאם אני רוצה להכנס לאופקים לשנה הבאה זה הולך להיות לא קל בכלל(גם בלי כל הסיפור האידיוטי הזה), השאלה שלי היא האם בכלל כדאי לנסות, או שזה בזבוז כח וזמן? האם המסלול של מחשבים רציני? האם יש איזו אפשרות לסבסוד של שכר הלימודים? האם תנאי המגורים נסבלים?
תודה

ציקבערית...

ליפו -- 03/03/2010

אני נרשמתי דרך הביה"ס לא פרטי...אז כאילו הביה"ס דואג שישילחו לי טפסים,והם ממש מנסים לזרז את העניינים..
ה' יעזור!בעז"ה ה' בשורות טובות.
אגב,מה למדת שם???

ליפו,

ציקבערית -- 03/03/2010

איך את לא מכירה אותי??? נו, זו אני!! בכבודי ובעצמי!!! הרמזים לא הספיקו?...(-;
סתם,אל תתאמצי,את באמת לא מכירה אותי.
אמרת לסמינר שאת רוצה ללכת לשם? כאילו, נרשמת לקבלת טפסים?
ה' יעזור לך ויחליט בשבילך על המקום הכי טוב בשבילך!!
בהצלחה!

ציקבערית

ליפו -- 03/03/2010

איזה חמודה שאת מעניין מי את???
נראה לי אם לא היית לאף אחד לא היה תשובות...את משתדלת לענות לכולם...איזה מותק!!!
לגבי זה אם אני הולכת שנה הבאה לשם אני עוד לא יודעת הם עוד לא שלחו טפסים ואני כבר ממש חסרת סבלנות...
אבל מה אני אגיד לך אני בנתיים רק מתפללת ובעז"ה מקווה שיהיה טוב..

שבי,

ציקבערית -- 03/03/2010

יעוץ המס נפתח בדיוק בשנה שבה עזבתי, כך שלצערי אין לי את הידע הדרוש לענות לך.
מה שכן, דיברתי פעם עם בת מהמגמה הזו, והיא אמרה שהלימודים נורא קשים. (וגם צריך להשלים בגרויות כדי לקבל תואר רציני.משו כזה) תבדקי יותר לעומק.
אולי תתקשרי לסמינר ותבררי יותר. 089119333.(זה המשרד).

ייעוץ מס

שבי -- 03/03/2010

רציתי לברר לגבי המגמה החדשה של היעוץ מס,יש למישהי מושג עד כמה היא רווחית ?כלומר עד כמה הלימודים קשים עד כמה התעודה מוכרת וכו?
וכן צריך בשביל זה ראש ריאלי?

ליפו,

ציקבערית -- 03/03/2010

רק תודיעי אם את אכן הולכת לשם בסוף..
סתם למידע כללי...

ציקבערית יקרה

ליפו -- 03/03/2010

תודה רבה לך על כל המידע!!!
אם יש לך עוד מה לחדש ולספר או ממליצה אחרי שלמדת שם אשמח מאוד לשמוע....

ליפו, ליפו..

ציקבערית -- 02/03/2010

טוווובב.. אז את פשוט מחרבשת כמה אותיות על המקלדת?...

ככה הסמינר גובה. בדולרים. והם מחשבים כל חודש כמה הדולר- ולפי זה גובים כפול 400.

ציקבערית..

ליפו -- 01/03/2010

קודם כל זה לא בעיה במקלדת זה בעיה בי אני פשוט לא רוצה להזדהות בשום מצב...(_כאילו ששלך יפה יותר ....לקח שבוע לקלוט מה השם...סתם...)
דבר שני..
את יכולה להגיד לי מה המחיר בשקל ישראלי ולא בדולרים כי כל יום הדולר משתנה..
תודה...

לליפו.

ציקבערית -- 01/03/2010

תגידי, קודם כל, מה זה השמות האלו שמוקרצים אצלך מהמקלדת? אין לך מצב להחליף מקלדת?

שכר הלימוד הוא בסביבות ה400 דולר לחודש.4000 דולר לשנה. (כולל פנימיה וחדר אוכל.)

ציקבערית

ליפו -- 01/03/2010

רציתי לדעת מה השכר לימוד שם לשנה..
(אגב זאת אני חחח החלפתי ת'שם)

צוחקת..(כי היה מוזר לי לרשום חחח...)

ציקבערית -- 25/02/2010

לא יודעת מה החישובים שלהם בקשר לראיונות, מי מוקדם ומי אח"כ.
בראיון הם לא הכי חופרים, כי את הבירורים הם כבר עשו לפני. הראיון הוא רק להתרשמות. בד"כ מי שמוזמנת לראיון- אני חושבת שזה סימן שהיא התקבלה.
הם שואלים עלייך, על ההורים, האחים.. הבן של הר' כהן (שהוא גם מלמד בסמינר, ובד"כ נוכח בראיונות) מנייס, ומנסה למצוא קשר בין אחד המכרים..(-;
את באה לראיון ויושבת מול סוללת רבנים/יות.... הרב כהן, הרבנית פילץ, אחד הבנים של הרב כהן, הרבנית עמית, ולפעמים גם הרבנית אילנה הורוביץ.. אבל אל תילחצי. הם מאד נחמדים!!!

בהצלחה!!!

ציקבערית

חחח -- 23/02/2010

קודם כל תודה!!!
הדברים שלך מאוד מרגיעים...
דבר שני...
רציתי לדעת על כל המהלך של הרישום זה מאוד מלחיץ אותי כל הקטע של הסינונים...
האם יש סיכוי שהראיונות שלהם יהיו מוקדם מתמיד???
האם הם חופרים בראיון או משו כזה???
מה הם שואלים בראיון?(מה שזכור לך??)
אני מזה לחוצה..

ציקבערית!!

חחח -- 23/02/2010

פיפו,

ציקבערית -- 23/02/2010

אני בשנה ה' עכשיו.זה אומר שאני כבר 3 שנים לא בסמינר.
האווירה טובה מאד!!! בנות מפרגנות אחת לשניה. משתדלים לשמוח. מכינים צ'ופרים (-;...
הצוות מאוד דואג לבנות!! הרב כהן והרבנית עמית, וכולם בעצם, זוכרים כל אחת בשמה הפרטי, במקום לימודיה הקודם. מה המצב שלה.מתעניינים בשלומה אצל המדריכות וכו'.
ממליצה בכל פה למי שבאמת רוצה ללמוד ולהתחזק. לא לסתם כאלה שרוצות לעשות מה בא להן.

פיפו -- 23/02/2010

שלום...קודם כל תודה רבה על התשובות...
האם יש שם אווירה טובה?
את עדיין בסמינר?ממליצה?ציקבערית ...
יומטוב

לכל מי ששאל על הקשיים:

ציקבערית -- 23/02/2010

הקשיים שם הם:
- יש מלא בנות בדירה אחת.בערך משו כמו 17. יש דירות אפילו עם 20 בנות. מכל מיני סגנונות. כל אחת והג'וק שלה.
- לומדים מ8 בבוקר עד 8 בערב. עם הפסקה של שעתיים באמצע.
- דורשים רמה גבוהה.כאילו, המבחנים עוברים ב70 בערך..
- בשבועיים מבחנים יש מבחן בבוקר ומבחן בערב- אז מי שלא יכולה עם לחץ- שתחשוב פעמיים..
עד כאן..
בהצלחה לכל הנרשמות החדשות!!!

פיפו -- 22/02/2010

שלום לכולם!אני מאוד מתענינת בסמינר שלכם..אשמח לשמוע אודותיו ואת המעלות והחסרונות שבו(אם יש)...
אני מאוד מופחדת לגביו כי אמרו שקשה מאוד....האם זה נכון!...והאם שווה להתעקש בעבורו...

לאילה המהממת..

חחח -- 22/02/2010

קודם כל תודה לך!!
דבר שני,אני יודעת ששיא הכיף שם..
ואם מה שאמרת זה הקשיים העיקריים אז סבבה..
כן,בעז"ה אני מאוד רוצה ללמוד שם..זה השאיפה שלי!!
למה??את עכשיו לומדת שם??איזה שנה את???

שטויות במיץ

אילה -- 22/02/2010

במה הוא קשה יותר מכל סמינר אחר?? מה קשה?
הקושי היחידי הוא שזה רחוק מהבית וזה פנימייה ולומדים עד 8 זהוזה. אבל חוץ מיזה אז שיא הכיף שם! וכל אחד יכול להסתדר שם.
חח- את שנה הבאה רוצה ללכת לשם?

חחח -- 20/02/2010

עוד משהוא???
רציתי לדעת מהן באמת הקשיים במקום הזה..
כולם אומרים ששיא הכיף אבל קשה..
במה זה מתבטא??
האם כל אחת יכולה להסתדר??
אני לא מדברת על מפונקות..
אני סגנון שמסתדר עם כל אחד,בכלל לא מפונקת,זורמת,לא קוטרית,אוהבת סדר,מאד חברותית...
האם אני יכולה להסתדר שם???

חחח -- 20/02/2010

שלום לכולם!!
אני בעז"ה עתידה להיבחן באופקים...
רציתי לדעת האם מגמת ייעוץ מס היא קשה???
וכ"כ רציתי לדעת מה ההבדל בין החינוך מיוחד לפרא רפואי...ומה זה בעצם הפרא רפואי(רק שמעתי עליו)
אשמח למגוון תגובות..
הנני אובדת עצות..

לציקעברית היקרה !

יהודיה פשוטה -- 18/02/2010

אז ככה את האמת אני בחורה יחסית מאוד חזקה ולא כל כך מתחזקת.[תמיד יש מה להישתפר נכון!.{לאתר האינטרנט הזה נכנסתי בשביל מידע נטו.....}]
אז כך שאני לא כל כך יודעת.אני רוצה מקום שיהיה חרדי מאוד ,שאני אוכל להיתעלות יותר ולבנות את עצמי ,אבל מצד שני גם ללמוד מקצוע טוב.מין שילוב כזה ,והאמת שפשוט גם מאוד דוחפים אותי ללכת לשם כי אומרים שהמקום יתאים לי .
מקווה שעניתי לשאלתך. נו מה את חושבת יתאים לי המקום ??????

חחח....בן תיירה

ילדונת -- 14/02/2010

גמרת עלי!!
אני יכולה לומר לך שלא כולם כך.
אני למשל לא כזו!

בן תיירה,

ציקבערית -- 14/02/2010

מנסיון מר?....

על רגל אחת

בן תיירה -- 12/02/2010

כששואלים בחורה מאופקים מה היא מצפה מבעלה? בשנה הראשונה היא אומרת: "שילמד חצי יום" בשנה השנייה היא רוצה שילמד יום שלם בשנה השלישית היא אומרת לו "עזוב, אתה תלך לעבוד ואני אלמד יום שלם"!......אמת לאמיתה!!!

ציקבערית

ילדונת -- 28/01/2010

לא מדויק.
אין כבר תעודת מוסמך בשוק!!
משרד החינוך הוציא את זה כבר לפני 5 שנים.
התעודה המינימלית שמתקבלת(גם בכל מקום אחר)היא בכיר
וזה רק אחרי 3 שנות לימוד
סתם לידיעה.

בקשר ללימוד שתעבדי בו אח"כ:

ציקבערית -- 18/01/2010

בכל מקצוע את יכולה למצוא עבודה.השאלה מה חסר במקום מגורייך, או במקום שבו את מתעתדת לגור..

אחרי שנתיים את מקבלת מוסמך, ושנה אחרי את מקבלת את המוסמך. ואחרי שאת מגישה 2 עבודות לבי.אי-את מקבלת בי.אי. זה לא בדיור תואר ראשון- זה אקביוולנטי. זה מקביל לתואר ראשון.

למי שכבר לומדת/למדה שם

שבי -- 18/01/2010

מישי יודעת על מקצוע מומלץ ללמוד שם? זו"א מקצוע שיש בו עבודה והוא משתלם יחסית מבחינת משכורת?
וגם רציתי לדעת איך הולך מס' שנות הלימוד שם?אחרי כמה זמן אני מקבלת תעודה ראשונה?(מוסמכת בכירה וכו')

ציקבערית -- 16/01/2010

המקום שבו את גרה,ממש לא משנה. משנה הוא איזה סוג את, ועד כמה את באמת רוצה להתחזק.
השנה הם מאד קיצצו במס' הבנות המתקבלות, כי הלך להם בלאגן כשהם קיבלו יותר מידי בנות.
תשלחי טפסים, יזמינו אותך לראיון. ותראי. אולי חששותייך הם לשווא?
ד.א. למה את רוצה ללכת לאופקים?

לילדונת

יהודיה פשוטה -- 14/01/2010

קודם כל תודה רבה לך ,באמת.
אבל אני לא מכירה את הרבנית פילץ הזאת,וגם יש לי חברה שהיא מאוד מאוד דוסית ,באמת חרדיה חזקה וגם גאון עם תעודות מעולות ולמרות כל המאמצים והשיכנועים לא קיבלו אותה ,אז אני באמת כבר לא יודעת מה לעשות???????אז יש למשהי איזה רעיון???? פלייזזזז!!!!!!!
{סתם כדרך אגב גונבה שמועה לאוזני שהיא לא היתקבלה לשם בגלל המקום שהיא גרה בו{איזה חור בצפון} וגם אני מהצפון אז מה הסיכויים שלי ???????????}

יהודיה פשוטה

ילדונת -- 12/01/2010

אכן,קשה להתקבל לסמינר.
אבל עם קצת לחצים אפשר...
תנסי דרך הרבנית פילץ(אחרי הכל היא זאת שאחראית על
הקבלה)
תלכי אליה תאמרי לה שאת כך וכך ומאד מעוניינת ללמד פה
היא תעזור לך בטוח בע"ה.

שאלה דחופה לכל המבינות כאן!!!!!!!!!!

יהודיה פשוטה -- 07/01/2010

אני מאוד רוצה ללכת לסמינר אופקים בשנה הבאה תשע"א בעז"ה.
אבל אמרו לי שמזה קשה להיתקבל לסמינר הזה .זה נכון ??????????.פליזזזזזזז תענו לי זה דחוף לי מאוד!!!!!!!

נווה יוכבד

ציקבערית -- 03/01/2010

הוא בהחלט סניף של החדש!!! שניהם של הרב ליברמן.

לתילי

ילדונת -- 23/12/2009

חחחח....
הצחקתותי...
נווה יוכבד הוא הסניף של החדש???
ממש לא!!
אני גרה באופקים ומכירה את המקום, נווה יוכבד מנסה לחקות את החדש...אבל ממש לא הסניף שלו
סמינר אופקים -מקום מעולה!!
לפני שנה נוספה שם מגמת "יעוץ מס".

תודה רבה!!!!!

שבי -- 15/11/2009

תדה רבה!! עזרתן לי מאד מאד

לא ביארת מה זה בדיוק סייעות:

ציקבערית -- 15/11/2009

ריפוי בעיסוק, קלינאות תקשורת ופיזיותרפיה. אבל לא יוצאים משם מאבחנות. ואם יש לך בגרות- אני חושבת שאת יכולה להשלים איפשהוא ת'לימודים. אבל את צכה לברר קודם.

שבי

תילי -- 15/11/2009

לומדים שם תראפיה במוזיקה וסיעות
התעודה לא כ"כ מוכרת אבל הבנות מוצאות בזה עבודה
(יש בזה הרבה עבודה)
ובהחלט אפשר להמשיך ולהשלים אח"כ במקום אחר
בהצלחה!

מישו יודע אם איזה מקצועות פרא רפואיים לומדים שם?

שבי -- 11/11/2009

אני רוצה ללמוד שם בעז"ה שנה הבאה ורציתי לדעת איזה מקצועות פרא רפואיים לומדים שם? עד כמה התעודה שלהם מוכרת?.
והאם יש אפשרות להשלים את הלימודים במקום מוכר?
דיי דחוף אשמח אם תרשמו תשובה

ישיבה לבחורים צרפתיים

חלי -- 11/11/2009

היי
האם אתם מכירים ישיבה לבחורים צרפתיים בב"ב?
מה השם שלה?
היא מופיעה באתר של הישיבות?
מישהוא יודע פרטים על סוג הבחורים
ראשי הישיבה -עובדיה וכדו'..
תודה

שכר לימוד יקר מאד

חלי -- 11/11/2009

איך הורים משלמים זאת??
נ.ב. הסמינר שם ממש "שורף" את הבנות!
מניסיון של חברה שלי -שתמיד היתה מנסה לעקוף חוקים בתיכון וכשהתחילה ללמוד שם נהיתה פרומרית יותר מהבנות הכי חזקות אצלנו ...
ועוד הסבירה למה בדיוק כל דבר אסור..

ציף ציף...

ציקבערית -- 07/11/2009

אמממ....
לא. מוחי עדיין לא עלה על פשר הניק שלך שיכול לרמוז מי את...
אפשר רמז נוסף...?? או שתשאירי את המייל שלך גלוי..

ציקעברית!

tzif-tzif -- 06/11/2009

היי!! גם אני שנה ה'!! (אני בשוק על זה...) אולי אני מכירה אותך, או את מזהה אותי...by my nick..!=)

לא. אין לו פנימיה.

ציקבערית -- 16/10/2009

כי רוב הבנות באות מהאזור וחוזרות לביתן לאחר הלימודים.
אך יש לפעמים בנות שבכל זאת באות ללמוד בתיכון הזה, מאיזושהיא סיבה, ומסדרים להן לגור אצל איזו משפחה מהקהילה..

תודה תילי

מבריקה -- 15/10/2009

ויש לו פנימיה?

מבריקה

תילי -- 14/10/2009

לסמינר שנקרא "סמינר אופקים" אין תיכון
אבל יש בעיר אופקים תיכון הנקרא "נווה יוכבד"
תיכון מצוין הבנות באות מבתים מאוד חזקים.
התיכון הזה נקרא הסניף של סמינר "החדש" בירושלים
ומשם הרבה בנות ממשיכות לסמינר ה"חדש"

לבנות שלומדות עכשיו באופקים

מבריקה -- 14/10/2009

אני לומדת בתיכון באיזור המרכז,
ומעוניינת לעבור לאופקים
רציתי לדעת אם יש תיכון שם או שזה רק סמינר,
וקצת על המקום,
אש מח אם מישהי תוכל לענות לי
תודה מראש

לshirannnnnnnnnnn

חיפושית2 -- 12/10/2009

אשמח להתכתב דרך המייל

shirannnnnn -- 11/10/2009

שלוםם אני מעונינת לילמוד בשנה הבאה בעז"ה בסמינר באופקים ואני חייבת שתגידו לי מה אתן חושבות על הסמינר הזה אם הוא באמת טוב אני לא חרדיה מבית וגם לא דתיה מבית אני באה מבית חילוני ואני עצמי מתחזקת כבר המון זמן עכשיו אני חייבת את דעתן אם אפשר בקשה תגידו לי אם אתן חושבות שזה טוב לבנות מתחזקות??תודה רבה לכן:]]

לציקבערית, אין צורך!

חיפושית2 -- 09/10/2009

העיקר שאני ותילי מכירות. וחוץ מזה מעניין שאת לא מכירה אף אחת מהשנה שמתחתיך, ויותר מזה, שאת מכירה רק את בנות המגמה שלך... נשמע מוזר. בכל אופן, העיקר שנהנית באופקים! אגב , אני דווקא די מכירה בנות מהשנה מעלי ומהשנה שמתחתי.

עיזבו,

ציקבערית -- 07/10/2009

לא יועיל לאף אחת.
אני בטוח לא מכירה אתכן. אני לא מכירה אף אחת מהשנה מתחתיי. חוץ מאלו שלמדו במגמה שלי..

ציקעברית

תילי -- 07/10/2009

חיפושית צודקת
תני רמז אולי תעסוקה?.......
סגנון
סמינר לפני כן

חיפושית 2???

ציקבערית -- 07/10/2009

למה 2?????
איפה הראשונה נעלמה?

למילק שייק

חיפושית2 -- 07/10/2009

תכל'ס, אהבתי
באיזו שנה את?

ציקעברית

חיפושית2 -- 07/10/2009

טוב, את מבינה שאני מעוניינת במידע יותר מדוייק אודות הגברת...

אין על אופקים!!

מילק שייק -- 06/10/2009

תעשו טובה, יש הרבה שצוחקים אבל תכלס'-
אין על אופקים!!!!!! בנות איכותיות וטובות מאד!
מתחזקות יש שם אולי- 7 בשכבה... מעצבן שיש סטיגמה!!
נכון, כולם מסכימים שיש שם כאלה שמתקצנות... במיוחד שהרבה בנות באות מבתים מודרניים מאאאאאד ואז הפער בינם למשפחה ניהיה גדול מאד!!! אבל יש ה-מ-ו-ן בחורות שנשארות מאוזנות, והן הבנות הטובות ביותר!!! ואני מדברת מנסיון.......

אם אני מתכתבת איתך,

ציקבערית -- 04/10/2009

כנראה שלא....

ציקבערית, את עדין באופקים?

חיפושית -- 02/10/2009

חיפושית,

ציקבערית -- 01/10/2009

עדיף שלא...

אחלה בנות שבעולם ..

הישיבשער -- 01/10/2009

נפגשתי אם בחורה מתחזקת מאופקים..רואים את ההשקעה

לציקבערית

חיפושית -- 30/09/2009

אולי תתני רמז קל שם של דירה או משו כזה...

אורלי

אחת שמבינה -- 28/09/2009

יפה מצידך...
פעם אחת שומעים ממך פירגון....

הא..

ציקבערית -- 03/09/2009

אז אני נכנסת עכשיו לשנה ה'....
אמאלה...

ציקעברית

תילי -- 02/09/2009

אנחנו עכשיו נכנסות לשנה ד'

מענין מי את!

אתן שנה ד? או מחזור ד???

ציקבערית -- 01/09/2009

לא הגיוני. כי אם אתן מחזור ד' אתן כבר סבתות...
אני מחזור כ"ח. שנה ד.

ציקעברית

תילי -- 30/08/2009

איזה מחזור את?
אנחנו ד

חיפושית ותילי,

ציקבערית -- 18/08/2009

איזה מחזור אתן?

לכל החפרנים/יות

חיפושית -- 13/08/2009

הכל בפרופורציות, וכל אחת שם לוקחת מה שמתאים לה ולא קופצת לשמים כשהיא עמוק באדמה...

לתילי מחיפושית

חיפושית -- 13/08/2009

תגלי לכולם שאת למדת איתי במחזור הכי שווה באופקים...

גמני הולכת רק עם ארוך,

ציקבערית -- 10/08/2009

אבל תלוי איזה ארוך. אני חושבת שכל הרבנים/ יות, ולא ר הרבנית פילץ, אומרים שזה לא הכי צנוע מטאטא רצפה....

רחללל- אני בלי רעלה. מבטיחה לך.
קיו בייס, אשמח לשמוע ולהתעדכן על עוד איסורים... (-;

חיפושית

תילי -- 09/08/2009

תגלי לכולם שאת למדת בסמינר הזה

נכנסת לאופקים יצאת עם רעלה..

רחללל -- 03/08/2009

יש עוד איסורים...

קיו_בייס -- 31/07/2009

כמו למשל חצאיות ארוכות, שהרבנית פילץ אומרת שזה גילוי עריות מהתורה...
ולא לקפוץ עלי עכשיו כולם.
אני הולכת עם חצאיות רק ארוכות!

לא חייבים חולצות מכופתרות. זה בא מרצון הבנות בלבד.

ציקבערית -- 12/07/2009

כבר לא כ"כ רואים בנות יושבות על הדשא ומנגנות בגיטרה.. מהסיבה הפשוטה שכבר אין כ"כ דשא. בונים בכל מקום אפשרי ולא אפשרי שם...

סמינר מעולה. למדתי שם וב"ה נבניתי.
יש שם עוד מגמה בשם חינוך מיוחד פרא רפואי. לומדים שם: ריפוי בעיסוק, קלינאות תקשורת ופיזיטרפיה. זו מגמה קצת קשה. ולא יוצאים בסוף מאבחנות. לתשומת לב.

ממליצה בחום!!

לבתיה

חיפושית -- 12/07/2009

סמינר מצויין, מתאים לבחורה אמיתית נטו. ורק למי שמעריך את עולם התורה באמת!!!

שדכניות

דוד ישעיה -- 12/03/2009

האם יש שם שדכניות מוסמכות, או שזה הולך שם בשיטת ה"חבר מביא חבר"?
אם תוכלו- תשלחו מסרון לתיבתי..

תגובה על 2

תילי -- 27/01/2009

בתיה איך שאת צודקת באמת אין אפס נכנסת "פרחה" יצאת "פרומרית"

וואו!!!!!!!! אופקים....

בתיה -- 26/01/2009

סמינר מצויין מצויין!! אבל - חובה להדגיש - סמינר שלא מתאים לכולן...
למתחזקות ואין אפס!

לכולם!

אורלי -- 13/12/2008

סמינר טוב אין אפס!
עוד סמינרים: